قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

تاریخچه عطر و ادکلن

قرن ها پیش از اینکه ادکلن به دست بشر ساخته شود از عطر به عنوان ماده ای خوشبو استفاده می کردند. در آیین مصر باستان برای موارد خاص مذهبی و تشریفات خاص از عطراستفاده می کردند.با گذشت زمان یواش یواش مصرف عر عمومیت یافت و توسط اقشار مختالف مردم مورد استفاده قرار گرفت.اما تاریخچه ادکلن بر می گردد به قرن ۱۸ میلادی.زمانیکه ادکلن به دست بشریت ساخته شد را می توان انقلابی در صنعت عطر و ادکلن دانست.در ابتدای کار ادکلن ساخت بشر ترکیبی از گیاهانی همچون رزماری و نارنج و لیمو بود.
بعد ها و در قرن ۱۷ میلادی زمانیکه استفاده از عطر و ادکلن در میان مردم رواج بیشتری پیدا کرده بود در اروپا کشور فرانسه پیش قدم سایر کشور ها شده بود و عطر و ادکلن در میان مردم ان کشور جایگاه خاصی یافت. شاید همین امر مهمترین عاملی شد تا امروزه فرانسه به یکی از بزرگترین و معروف ترین برندهای تولید عطر و ادکلن در سراسر جهان شهرت یابد.


فروشگاه من و تو خرید در بخش فروش عطر خود سعی نموده تا با قرار دادن تنوع بالایی از محصولات مختلف توانسته باشد رضایت خاطر شما مشتریان عزیز را جلب نماید.شما براحتی می توانید در فروشگاه ما اقدام به خرید عطر و یا خرید ادکلن مورد نظر خود نمایید. مهم نیست در کجای کشور هستید کافیست تا محصول مورد نظر خودتان را انتخاب و انرا از طریق سایت سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن عطر و یا ادکلن مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.
شما می توانید انواع عطر مردانه و عطر زنانه را با مارک ها و بنردهای مختلف و در رایحه های گوناگون در فروشگاه ما بیابید.اگر به فرک تهیه یک کادو برای همسر خود هستید شاید انتخاب بهترین ادکلن مردانه بتواند او را شگفت زده و بسیار خوشحال نماید. همچنین شما آقایان نیز اگر می خواهید همسر خود را شگفت زده نمایید می توانید با انتخاب بهترین عطر زنانه خاطره ای خوش را برای او به یادگار رقم بزنید.
در زیر اطلاعات جالبی در مورد تفاوت عطر و ادو پر فوم و ادو توالت و ادوکلن برایتان قرار داده ایم خواندن ان خالی از لطف نخواهد بود:
شاید بتوان مهمترین فرق میان موارد بالا را فقط در میزان غلظت عصاره روغنی سازنده انها دانست.در واقع هر چقدر میزان غلظت این عصاره بیشتر باشد میزان ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود.اگر می خواهید یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را انتخاب نمایید پس باید به دنبال مدل perfume ان باشید. این مدل دارای غلظت بالاتری بوده و از ماندگاری بالاتری نیز برخوردار است و در عین حال قیمت ان نسبت به سایر مدل های نام برده گران تر است.


یک رده پایین تر عطر و ادکلن های مدل Eau de Perfume می باشند که با غلظت کمتر در واقع میزان ماندگاری کمتری نسبت به مدل قبلی که توضیح دادیم دارند و قیمت مناسب تری هم دارند.
برای خرید اینترنتی محصولات ما می توانید بروی دکمه کنار هر محصول کلیک کرده و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.
و اما در اخر مدل Eau de Toilette با پایین ترین درجه غلظت دارای بوی بسیار ملایمی بوده و از همه مدل ها نیز ارزان تر است و اگر می خواهید تا بوی این ادکلن در طی روز برای شما حفظ شود باید چند مرتبه در روز از ان برای خود استفاده نمایید.
یکی از محصولات خاص ما بی شک عطر ۲۱۲ می باشد. این عطر با نام هایی دیگری همچون ادکلن ۲۱۲ نیز شناخته می شود. حتما به بخش مربوط به این عطر سر بزنید و اطلاعت کامل تری در این مورد بدست آورید.
اما شاید برایتان سوال پیش امده است که چرا برخی از رایحه ها نسبت به دیگر بوهای موجود در بازار از میزان ماندگاری بالاتری برخوردار هستند .در واقع اینرا می توان اینگونه توجیه کرد که افرادی که دارای پوست چربی هستند زمانیکه از عطر و ادکلن استفاده می کنند میزان ماندگاری بو در این افراد نسبت به افرادی که دارای پوست خشکی هستند بیشتر خواهد بود.در واقع پوست چرب به خاطر مرطوب بودنش باعث خواهد شد تا ماندگاری عطر نیز بالاتر رود.


شما در فروشگاه من و تو خرید براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید عطر مورد نظرتان نمایید. ما سعی کرده ایم تا از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار برای شما علاقه مندان به خرید عطر و ادکلن استفاده نماییم.شاید سوالی که بسیاری از افراد از ما می پرسند این است که بهترین عطر مردانه کدام است و یا بهترین عطر زنانه چه مارکی می باشد ؟ در پاسخ باید گفت انتخاب عطر و ادکلن معمولا رابطه بسیار زیادی با نوع سلیقه افراد دارد و نمی توان کسی را به خاطر انتخاب یک رایحه خاص محکوم کرد.در زیر سعی کرده ایم در مورد رایحه ها اطلاعات بیشتری را برایتان قرار دهیم تا با مطالعه ان بتوانید با توجه سلیقه ای که دارید برای خود بهترین ها را انتخاب نمایید.ما در فروشگاه من و تو خرید برای شما علاقه مندان امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده ایم.
عطر ها و ادکلن ها به چند دسته زیر تقسیم می شوند :
-عطر های سرد
-عطر های میوه ای
-عطر های گلی
-عطرهای خوراکی
-عطر های زمستانی
-عطر های شرقی
-عطر های چوبی
-عطر های گرم


در مورد عطر های سرد می توان اینگونه گفت که رایحه آنها دارای بوی تمیزی و جوانی و انرژی است.معمولا در اسم عطر های سرد از اسامی همچون آب و یخ و باران و یا خنک استفاده می شود.معمولا اگر به دنبال یک ادکلن زنانه خوب می گردید پیشنهاد می کنیم از عطر های سرد استفاده نمایید.
اما در مورد عطر های میوه ای دارای رایحه ای لطیف و انرژی کمی هستند.در این نوع رایحه کمی سیرینی نیز احساس می شود.معمولا درون مایه این رایحه از رایحه مرکباتی همچون لیمو و یا انگور و گیلاس و هلو و تمشک ساخته می شود. از این رایحه نیز می توانید برای انتخاب بهترین ادکلن زنانه استفاده نمایید.