قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

عطر ۲۱۲ | ادکلن ۲۱۲ |ادکلن ۲۱۲ مردانه و زنانه

اگر به دنبال رایحه خاص می باشید و دوست دارید تا در میان سایرین مخصوصا جنس مخالف بیشتر مورد توجه باشید پیشنهاد تنها یک گزینه است.بله عطر ۲۱۲ که با نام ادکلن ۲۱۲ نیز شناخته شده است و به عنوان عطری س. ک .س.ی معروف است.وجود رایحه ای بسیار فریبنده و غیر قابل مقاومت در این عطر باعث شده تا توجه جنس مخالف به شما بیشتر از قبل جلب شود و براحتی می توانید خود را مرکز توجه دیگران قرار دهید.
فروشگاه من و تو خرید این محصول ارزشمند را در بخش عطر و ادکلن سایت خود قرار داده است. شما همین الان می توانید براحتی و در کمتر از چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش این محصول نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و اطلاعات درخواستی را تکمیل نمایید.شما براحتی می توانید یک خرید اینترنتی لذت بخش را در فروشگاه ما تجربه نمایید.
این عطر مدرن در دو مدل زنانه و مردانه موجود است و شما می توانید بر اساس نیاز خود هر کدام را که می خواهید سفارش دهید.از عطر ۲۱۲ بیشتر در مهمانی ها و مراسمات خاص استفاده می شود.این محصول دارای ماندگاری بالایی بوده و از رایحه فوق العاده تاثیر گذار و دل انگیزی برخوردار است.
رایحه اولیه ادکلن ۲۱۲ از فلفل صورتی شروع می شود .بعد از مدتی رایحه این عطر خاص تبدیل به یاسمن و گل عطری و می شود.و در اخر رایحه پایه و ثابت ان وانیلی و چوب صندل می باشد.اگر به فکر تهیه هدیه ای برای همسر خود می باشید و دوست دارید تا روابط زناشویی خود را تحکیم بخشید پیشنهاد می کنیم از این عطر حتما استفاده نمایید.آقایان می توانند مدل زنانه ان را برای همسران خود سفارش دهند و خانم ها نیز می توانند مدل مردانه آن را برای همسران خود خریداری نمایند.