قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

درباره خواص چای سبز بیشتر بدانید

این روزها چای دکتر سینا به علت داشتن خواص متفاوتی که دارد بسیار در بین مردم محبوب شده است به طوری که آن را به وصرت برگ خشک شده قرص چای سبز و یا کیسه ای استفاده میکنند. حتی بسیار از محققان براین باورند که چای سبز جایگزین بهتری برای چای سیاه می باشد برخی به علت طعمی که چای سبز دارند ترجیح میدهند آن را با مواد دیگر ترکیب کند تا طعم بهتر و دلپذیر تری پیدا کند. چای سبز محصول مورد علاقه و محبوب مراکش می باشد و طعم تلخ آن نیز با کمی عسل برطرف میشود . چای سبز نشاط آور است وبرای لاغری محصولی بسیار معرفی شناخته شده است.

منع استفاده از چای لاغری دکتر سینا
در برخی افراد موجب سرگیجه ، عصبانیت ، سر درد میشود بهتر از پیش از استفاده آن به عنوان محصول هدف درا و لاغری با پزشک خود مشورت کنید. توجه این نکته بسار مهم است که مصرف آن برای نوجوانان پیش از سن بلوغ ، مادران شیرده و خانم های باردار به هر طریقی توصیه نمیشود.
روش دم کردن چای سبز


.برای حفظ تازگی ومعطر بودن چای لاغری سینا بهتر است آن را در ظرف تیره ای ریخته و در جایی تاریک و بدون نور دور از هرگونه رطوبت نگهداری کنید. نحوه دم کردن چای سبز بسیار ساده است و بهترین روش برای دم دادن چای سبز استفاده از آب جوش است .به این شکل که به ازای هر ۱نفر یک لیوان آب جوش تهیه کنید و چای سبز را در آن بریزید و پس از دم کردن میل کنید تفاوت آن با چای سیاه این است که برای دم کردن چای سبز نیازی به قوری ندارید.
دو روش برای مصرف
اگر چای سبز دکتر سینا را داغ مینوشید میتوانید از زنجبیل ،بابونه یا نعناع،دارچین ،تکه های هلو ،گلبرگ های رز استفاده کنید و اگر هم سرد مینوشید پس از دم کردن چای سبز رابه مدت ۳۰ دقیقه در فضای اتاق گذاشته تا سرد شود پس از آن در یخچال قرار داده و بعد از۲ساعت میل کنید.

 

دمنوش لاغری دکتر سینا , چای لاغری دکتر سینا اصل , چای سبز لاغری دکتر سینا

 

مرکز پخش و توزیع انواع عطر و ادکلن های کرید اونتوس با بهترین رایحه و بو در من و تو خرید , یک هدیه جالب می تواند خرید عطر و ادکلن های مردانه کرید اونتوس باشد , برای خرید و تهیه ادکلن کرید اونتوس فیک اماراتی به من و تو خرید مراجعه نمایید , انواع عطر و ادکلن های زنانه کوکو شنل با بهترین رایحه و امکان خرید آنلاین در من و تو خرید , برای خرید و تهیه عطر و ادکلن مدل کوکو شنل مادمازل به من و تو خرید مراجعه نمایید , عطر و ادکلن های کوکو شنل نویر با رایحه ای دل انگیز و خرید در من و تو خرید , شماره تلفن و سفارش خرید ژل های افزایش دهنده قد با قیمت ارزان در من و تو خرید , فروشگاه خرید انواع ژل های افزایش قد سیلیکونی با بهترین قیمت و کیفیت ,