قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

گوشی طرح اصل سامسونگ گلکسی اس ۶|

معمولا طرفداران و علاقه مندان به گوشی طرح اصل در ایران کم نیستند و خیلی ها که شاید قدرت خرید مدل های اصلی برندهای معورف را ندارند دوست دارند تا با هزینه ای بسیار کمتر گوشی شبیه به مدل مورد علاقه شان را خریداری نمایند. شاید خرید گوشی طرح اصل از این جهت بسیار مورد توجه قرار گرفته است که قیمت تمام شده ان نسبت به مدل اصلی حتی گاهی اوقات تا ۷۰% نیز کمتر بوده و در واقع امکان خرید آن برای تمام افراد وجود خواهد داشت.امروز در فروشگاه من و تو خرید به بررسی و ارائه  یکی از گوشی های طرح اصل با برند سامسونگ خواهیم پرداخت که نمونه ای از یکی از پرچ م دار های کنونی بازار موبایل محسوب می شود.بله منظورمان دقیقا گوشی گلکسی اس ۶ است.

گوشی گلکسی اس 6

 

شک نکنید اگر این گوشی را از نزدیک ببیند شما هم عاشق آن خواهید شد.کیفیت فوق العاده بالای صفحه نمایش و طراحی منحصر به فرد بدنه ان باعث شده تا توجه بسیاری را به خود جلب نماید.گوشی که ما به شما ارائه می دهیم بسیار شبیه به مدل اصلی آن بوده و اگر در حالت عادی انرا در دست بگیرید به هیچ وجه کسی متوجه نخواهد شد که شما از یک گوشی طرح اصل دارید استفاده می کنید.پس از نظر ظاهری در سطح بسیار بالایی قرار داشته و سعی شده تا تمام و کمال شبیه به گوشی اصلی طراحی و تولید شود.

از دیگر مزیت های گوشی گلکسی ۶ طرح اصلی داشتن صفحه نمایش با تاچ بسیار قوی بوده و به صورت تضمین و با کیفیت بالایی به شما خریداران محترم ارائه می گردد.این گوشی دارای سیستم عامل اندروید  نسخه ۵ (طرح آب نبات چوبی) بوده و از سیم کارت های ۳G و ۴G نیز پشتیبانی می کند.گوشی samsung galaxy s6 تک سیم کارته است  و از یک پردازنده ARM Cortex-A7 2.26 GHz استفاده می کند.این مدل دارای رم ۴ گیگا بایتی بوده و حافظه داخلی ان در دو مدل ۱۶ گیگا بایتی و ۳۲ گیگابایتی می باشد. ما برای مشتریانی که به صورت نقدی از فروشگاه ما خرید نمایند مدل ۳۲ گیگ را ارسال خواهیم کرد و برای عزیزانی که به صورت پستی وتحویل درب منزل خرید می کنند تنها مدل ۱۶ گیگ را ارسال خواهیم نمود.

 

 

گوشی گلکسی اس 6

در مدل ۳۲ گیگ از یک دوربین ۱۶ مگا پیکسلی در ان استفاده شده است و این در حالیست که در مدل ۱۶ گیگ دوربین اصلی آن ۵٫۰۲ مگا پیکسل می باشد.در هر دو مدل از یک دوربین ثانویه با کیفیت خوب و قابل قبولی بهره گرفته شده است.در این مدل نز همانند  گوشی اصلی از موقعیت یاب جغرافیای یا همان جی پی اس نیز استفاده شده است. گوشی سامسونگ گلکسی که برایتان ارسال خواهیم کرد دارای لوازم جانبی  همچون شارژر و باتری و یک هندزفری به همراه کابل USB و یک جعبه فابریکی می باشد.این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده و هر کدام را که بخواهید ما در اسرع وقت برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

گوشی samsung galaxy s6

پس به صورت کلی اگر بخواهیم در یک چک لیست مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی طرح اصل را برایتان عنوان کنیم می توان به موارد زیر اشاره نمود :

طرح اصلی GALAXY S6 فول کپی بینظیر

بدنه همانند نمونه اصلی

دارای رم ۲۵۶ تا ۵۱۲ مگ

وزن۱۳۲ گرم (۶٫۲۱ oz)

ابعاد۶٫۸ * ۷۰٫۵ * ۱۴۳٫۴ میلیمتر

دارای منو فارسی

سیستم عامل : آندروید آب نبات چوبی ورژن ۵٫۰٫۲

پشتیبانی از سیم کارت‌های ۳G و ۴G

شبکه های ارتباطی: ۴G , 3G ,wifi GPRS Bluetooth

دارای وب کم چهت مکالمات تصویری

دارای منوی سه بعدی همانند نمونه اصلی

قابلیت نصب و حذف انواع نرم افزارهای اندروید

قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری

دارای افکت نور ویژه صفحه لاک اسکرین مشابه نمونه اصلی

در پشـت و جلوی گــوشـــی و باطری علامت سامسونگ درج شده است

دارای موقعیت یاب جغرافیایی Gps

در رنگ های سفید و مشکی ( رنگ مورد علاقه خودتان را در قسمت توضیحات فرم سفارش ذکر کنید )

دارای سنسور جرکتی هوشمند از فاصله جهت اسکرول کردن صفحات ( از اعجازهای سامسونگ )

قابلیت اجرای بازیهای HD و Full HD : دارد

تعداد سیم کارت در حال کار : یک سیم کارت نانو

گوشی طرح اصل سامسونگ گلکسی اس 6

اما سوالات زیادی در مورد نحوه ساخت و طراحی این گوشی مطرح شده است.گوشی گلکسی اس ۶ شاید به خاطر نوع طراحی منحنی شکلش که در لبه ان اتفاق افتاده است معروف شده و به همین جهت در زیر به بررسی بیشتری در مورد نحوه طراحی و ساخت مدل اصلی پرداخته ایم که خواندن ان برای شما خالی از لطف نیست :

سامسونگ با ارائه این غول در یک جمله اعلام کرد که خدا نگهدار پلاستیک.حتما شما هم با در دست گرفتن این گوشی در اولین نگاه خواهید فهمید که بر خلاف مدل های قبلی سامسونگ در این مدل دیگر خبری از به کار گیری پلاستیک در پشت قاب آن نیست و شما با یک گوشی تمام فلزی روبرو هستید.در مرحله دوم بیشتری چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد نوع طراحی منحنی شکل ان است که هر کسی را به تعریف از ان وا می دارد.

تا قبل ازا ارائه گوشی گلکسی اس ۶ ایج سامسونگ ۵ مدل اس دیگر روانه بازار کرده بود که در تمامی آن ۵ مدل از پلاستیک برای ساخت برخی از قسمت های بدنه استفاده کرده بود.البته طبعا استفاده از پلاستیک مزایای را نیر برای پرچ داران سامسونگ به همراه داشتکه مهمترین آن سبک تر بودن گوشی های این برند نسبت به دیگر برندهای تولید گوشی است.همچنین این امر باعث شده بود تا قیمت نهایی و تمام شده پرچم داران سامسنوگ نسبت به دیگر پرچم داران برند های مهم کمتر و مقرون به صرفه تر باشد.اما از طرفی زمانی که این غول های سامسونگ را با برندهایی همچون اپل و یا اچ تی سی مقایسه می کنیم خواهیم دید که اقبال عموم ی به سمت این دو برند می باشد و به نوعیی کاربران دیگر از بدنه های پلاستیک سامسونگ خستنه شده اند و شاید مهمترین علت اینکه در مدل  فعلی از بدنه تمام فلزی استفاده شده است همین موضوع باشد.

گوشی samsung galaxy s6

این‌ها بخشی از احساسات کاربران منصفی است که برای نخستین بار گلکسی اس۶ را لمس می‌کنند. احتمالا بخش زیادی از این رضایت و خرسندی کاربران از گلکسی اس۶، مربوط به متفاوت بودن آن در مقایسه با نسخه‌های قبلی است. اگر به‌خاطر داشته باشید، بدنه‌ی هر پنج گوشی قبلی سری اس سامسونگ پلاستیکی بودند. استفاده از پلاستیک در پرچم‌داران سامسونگ، مزایا و معایب متعددی را به‌همراه داشت. مثلا استفاده از پلاستیک باعث شد تا وزن نهایی پرچم‌داران سامسونگ در مقایسه با دیگر محصولات که جنسی فلزی داشتند، کم‌تر باشد. از همه مهم‌تر، قیمت تمام شده‌ی محصولات ساسونگ در مقایسه با محصولات سایر رقبا کم‌تر می‌شد. اما باوجود تمام این مزایا، پرچم‌داران پلاستیکی سامسونگ آن‌چنان که باید و شاید بود، نتوانستند در مقابل گوشی‌های خوش‌ساخت‌ اپل و اچ‌تی‌سی عرض اندام کنند. این موضوع تا حدودی بر محبوبیت پرچم‌داران چند سال گذشته‌ی سامسونگ خدشه وارد کرد. کاربران از جنس پلاستیکی بدنه‌ی پرچم‌داران سامسونگ به تنگ آمده بودند و سامسونگ چاره‌ای جز ساخت یک گوشی باکیفیت و خوش‌ساخت مثل اس۶ نداشت.

اگر می خواهید بدانید که مدل اصلی این گوشی دارای چه مشخصاتی است می توانید ادامه مطلب زیر را دنبال نمایید :

مشخصات کلی:تک سیم کارته – قطع سیم کارت: سایز گوشی نانو (۸٫۸ × ۱۲٫۳ میلی‌متر) – وزن : ۱۳۸ گرم – مناسب عکاسی سلفی ، مناسب بازی ، مناسب عکاسی و بسیار با کیفیت در این زمینه
پردازنده:Exynos 7420 Chipset – از نوع ۶۴ بیت می باشد.
صفحه نمایش گلکسی ۶ :صفحه نمایش رنگی لمسی با سایز ۵٫۱ اینچ و رزولوشن بسیار بالایی در حدود  ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ | QuadHD دارای تراکم ۵۷۷ پیکسل بر هر اینچ – قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد.
حافظه:حافظه‌ داخلی ۳۲ گیگابایت – مقدار رم ۳ گیگابایت
ارتباطات:پشتیبانی از شبکه ۲G ، ۳G ، ۴G – مجهز به GPRS ، EDGE ، Wi-Fi ، بلوتوث ، NFC ، Infrared ، OTG
دوربین:۱۶٫۰ مگاپیکسل – فوکوس اتوماتیک – فلش LED- دوربنی این مدل بسیار با کیفیت بوده و می توانید بهترین و با کیفیت ترین عکس های زندگی خود را ثبت کنید.
صدا:اسپیکر دارد – جک ۳٫۵ میلیمتری صدا-کیفیت صدای این مدل بسیار مطلوب است و رضایت خاطر شما را به همراه خواهد داشت.
از دیگر امکانات نرم افزاری این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
سیستم عامل Android Lollipop 5.0 – پشتیبانی از زبان فارسی و منوی فارسی – امکاناتی نظیر MMS ، ایمیل ، مرورگر HTML5 ، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس ، قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF ، قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی ، برنامه ویرایش عکس ، سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube
سایر مشخصات:باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۲۵۵۰ میلی‌آمپر ساعت قابلیت شارژ به‌صورت بی‌سیم (Wireless Charging) – اقلامی که به همراه گوشی اصلی دریافت خواهید کرد : دفترچه‌ راهنما ، کابل USB ، شارژر ، هندزفری