قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

نحوه دوخت یقه ایستاده به روش خانم عمرانی

یقه ایستاده در آموزش خیاطی مبتدی خیاطی خانم عمرانی

پارچه‌ای را ۲ لا کرده بعد ۴ لا می‌کنیم. از طرف ۴ لای بسته ۲/۱ + ۲ دور یقه را داخل می‌شویم و بلندی یقه را ۶ تا ۸ سانت علامت می‌زنیم. از قسمت جلو یقه پایین آن ۲ سانت بالا رفته و آن را به پشت یقه علامت می‌زنیم تا یقه ما فرم بگیرد.
دوخت:
اول برش‌های کت را دوخت می‌کنیم. بعد سجاف یقه را به لباس دوخت کرده و در آخر یقه را لایی می‌زنیم و گوشه‌های آن را دوخت کرده از گودی گردن پشت شروع به دوخت می‌کنیم و جلو یقه را بین سجاف و لباس قرار داده دوخت می‌کنیم.

یقه دلبر سر خود به روش آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی

قد بلوز یا کت را روی دولای باز پارچه علامت می‌زنیم (الف- ب) می‌توانیم یقه را از لبه بلوز علامت بزنیم و یا اگر یقه پهن‌تر باشد ۵ سانت برای سجاف داخل می‌شویم و بعد بالاتنه ساده را علامت می‌زنیم که در این صورت قانون جلو باز را روی پارچه علامت می‌زنیم و اگر روی بالاتنه دکوب بخواهیم حتما ۴/۱+ ۶ دور سینه و باسن می‌شود. این یقه را اول خشت علامت می‌زنیم، بعد یقه را دلبر می‌کنیم (ج- د) (د- ه) گودی گردن که ۷ سانت می‌باشد پایین را ۲ سانت کمتر در نظر می‌گیریم و بازی میزان یقه را از ۱۶ الی ۲۰ سانت پایین آمده (الف- ه) و یقه را دلبر طراحی می‌کنیم. از گودی گردن ۹ الی ۱۱ سانت نسبت به اندام‌ها بالا رفته از خط گردن (ج- ز) و پشت یقه را ۴ الی ۵ سانت در نظر می‌گیریم (ز- ح) و آن را به پایه یقه فرم می‌دهیم. نقاط (ج- ز- ح- و – ه) و یا (ط) وصل می‌کنیم.

سجاف:
نقطه (ز- ح- و – ط یا ه- ب) از طرف جلو و از طرف پشت یقه (ز- ج – و) یا پایین بلوز سجاف آن را روی دولای باز علامت می‌زنیم، بعد سجاف را لایی زده به یقه وصل می‌کنیم. گوشه‌های یقه را چرت زد هواتو می‌کنیم. پشت ساده می‌باشد. با سجاف و سجاف سرشانه‌ها را به هم مخفی می‌کند و یقه لباس مانند بالاتنه شماره ۱ دوخت می‌شود.
دوخت:
اول دکوب لباس را دوخت می‌کنیم بعد سرشانه را دوخت کرده بعد سجاف لباس را لایی زده به یقه دوخت می‌کنیم، در آخر پشت یقه را دوخت می‌کنیم. سپس لباس را جادکمه زده و دکمه می‌زنیم می‌توانیم کت را سنگ‌دوزی کنیم.

یقه انگلیسی برش زیر سینه در سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

قد کت را روی دولای باز پارچه علامت زده (الف- ب) و بازی یقه را ۷ به ۲۰ به صورت ۷ علامت می‌زنیم (ج- د) و بعد از گردن سرشانه + ۲ سانت بابت سرشانه (ج- ه) و بلندی حلقه را ۲۰ الی ۲۱ سانت بعد از شیب سرشانه پایین آمده (ه- و) و انتهای بلندی حلقه ۴/۱+ ۴ یا ۴/۱+ ۶ دور سینه را داخل می‌شویم و قد بالاتنه جلو از گوشه گردن پایین آمده که ۳۸ الی ۴۲ سانت و برای باسن نیز ۴/۱+ ۴ تا ۴/۱+ ۶ داخل می‌شویم.
مدل:
از خط کمر از طرف دولای باز ۱۴- ۱۲- ۱۰ که فاصله سینه می‌باشد داخل می‌شویم (ک- ح) و این نقطه را تا پایین کت علامت می‌زنیم و از خط کمر نیز ۱۰ سانت بالا رفته (ح- ط) و تا خط پهلو نقطه (ح – ی) و ۱۰ سانت از این نقطه بیرون رفته برای چین و پیله زیر سینه و این علامت را به صورت کج به زیر خط سینه وصل می‌کنیم (ی- و).
دوخت:
اول سجاف‌ها را به لباس دوخت می‌کنیم. البته بعد از اینکه لایی سجاف‌ها را زدیم. برای پشت یقه نیز برش زده و لایی می‌زنیم و سجاف‌ها را به لباس دوخت می‌کنیم. گوشه‌های یقه زده و اطو می‌کنیم تا لباس کامل شود.

یقه پایینی در مجموعه آموزش خیاطی آسان

پارچه‌ای را چهار لا کرده از نقطه (ج) ۱۰ سانت پایین آمده و به صورت هفت روی یقه قرار می‌دهیم. پهنای یقه ۸ تا ۱۰ سانت می‌باشد که این یقه پایینی ما را تشکیل می‌دهد.

آموزش یقه بالایی  با خرید پستی آموزش خیاطی خانم عمرانی

پارچه‌ای را دولا کرده بعد چهارلا می‌کنیم. از گودی گردن پشت تا سر یقه پایینی به اندازه زده هر اندازه که هست ۲/۱+ ۲ پهنای آن و بلندی آن روی چهارلا ۷ تا ۸ می‌باشد که برای گوشه یقه ۳ سانت به عرض اضافه می‌کنیم به پایه یقه وصل می‌کنیم و یا گودی گردن پشت و جلو را اندازه زده + ۲ سانت جای دوخت کرده و از گوشه پایین یقه ۵ سانت کم کرده یقه را برش می‌زنیم.
یقه انگلیسی چین‌دار در سایت آموزش خیاطی خانم عمرانی

قد کت را روی دولای باز پارچه + ۲ سانت علامت زده (الف- ب) ۱۰ سانت برای سجاف یقه داخل می‌شویم (ج- د) بعد از سجاف ۷ به ۱۰ فرم یقه را پیاده می‌کنیم (ه- و) و بقیه بالاتنه ساده را پیاده می‌کنیم. برای پنس زیر بغل که ۸ الی ۱۰ سانت از زیر سینه پایین آمده و پنس را علامت می‌زنیم. پنس را ۸ الی ۱۰ سانت دوخت می‌کنیم و از قد کت طرف پهلو ۲ سانت بلندتر کت را برش می‌زنیم که این ۲ سانت به جلو صفر می‌شود و بلندی یقه ۱۰ الی ۱۵ سانت می‌باشد.
پشت:
ساده می‌باشد. یقه از گودی گردن پشت تا سر سجاف را اندازه زده و پهنای یقه را ۶ الی ۱۵ سانت علامت می‌زنیم تا بتوانیم قسمت جلو یقه را چین بدهیم.

 

خرید آموزش خیاطی , خرید آموزش خیاطی سیما عمرانیآموزش خیاطی خانم سیما عمرانی

 

از خواص بی نظیر دمنوش چای سیاه و تمشک آبی یا همان دمنوش بلوبری بیشتر بدانید , در مورد دمنوش بلوبری و خواص آن برای پوست چه می دانید , در مورد فواید و خواص دمنوش چای بلوبری برای لاغری و کاهش وزن بیشتر بدانید , به نظر شما بهترین زمان مصرفو نحوه مصرف دمنوش بللوبری برای لاغری چگونه است , در مورد خواص دمنوش بلوبری و تمشک آبی برای کم کاری تیرویید بیشتر بدانید , آیا می دانید خواص دمنوش بلوبری قبل از ورزش بسیار بالتر است , در مورد استفاده از دمنوش بلوبری قبل از غذا و بعد از غذا چه می دانید ,