قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

درباره ساعت رولکس

بی شک اگر قرار باشد سه تا از معروف ترین برندهای ساعت مچی در جهان را نام ببریم در میان نام ها حتما نامی از رولکس دیده خواهد شد.رولکس نام کمپانی سویسی است که در زمینه تولید انواع ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه فعالیت می کند و در این حوزه از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است.شاید بتوان اینگونه عنوان کرد که ساعت رولکس با فاصله بسیار زیادی نسبت به سایر برندهای معروف هم اکنون در سطر برترین محصولات ساعت مچی قرار دارد .معمولا افرادی که می خواهند بیشتر دیده شوند و مورد توجه باشند از این برند استفاده خواهند کرد.


فروشگاه من و تو خرید نیز با قرار دادن برترین برندهای روز دنیا در سایت خود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. علاوه بر برند ساعت رولکس شما می توانید از دیگر محصولات ما با برندهای زیر دیدن نمایید:
ساعت آرمانی
ساعت اسپریت
ساعت کاسیو
ساعت استورم


ساعت مچی رولکس با توجه به اینکه شاید اصل ان بسیار گران قیمت باشد و همه نتوانند قدرت خرید چنین مارکی را داشته باشند به همین خاطر در بازار شاهد هستیم که ساعت های شبیه به این برند به صورت کپی با قیمتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه نیز یافت می شوند.این محصولات با نام ساعت طرح رولکس شناهته می شوند و شما اگر بودجه لازم برای خرید محصولات اصلی را ندارید می توانید از این مدل ها استفاده نمایید.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش به صورت پیامکی و تلفنی می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس حاصل فرمایید. جهت ثبت سفارش پیامکی به روش زیر عمل نمایید :
آدرس کامل پستی +نام محصول همراه با ذکر مدل آن +نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
با من و تو خرید خرید اینترنتی متفاوتی خواهید داشت.