قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

آموزش بافت کلاه منصوره یاوری|

آموزش بافت کلاه خانم یاوری کامل ترین و روان ترین مجموعه ای است که تا به امروز وارد بازار شده است.شما عزیازن اگر علاقه مند به یادگیری تکنیک های بافت کلاه هستید ولی نمی دانید باید از کجا و چگونه آغاز نمایید ما برای شما مجموعه کاملا تخصصی و در عین حال ساده و روان را در نظر گرفته ایم.این مجموعه آموزشی در قالب دو عدد دی وی دی با کیفیت بسیار بالای به شما تمام موارد ریز و درشت را آموزش خواهد داد.
در واقع شما در این مجموعه ارزشمند علاوه بر آموزش انواع کلا ه های مردانه و زنانه و پسرانه و دخترانه ۵ مدل کیف و ۵ مدل ساق دست و ۱ مدل شال را نیز اموزش خواهید دید.حرفه ای شدن در هنر بافتنی علاوه بر اینکه نیاز به حوصله و پشتکار دارد مهم تر از آن نیازمند یک استاد و راهنمای خوب نیز است.شما با تهیه مجموعه فوق در واقع یکی از ماهر ترین و مسلط ترین اساتید بافتنی در ایران را در اختیار خواهید داشت و به کمک آن می توانید تمام تکنیک های بافتنی را که در مورد شال و کلا می باشد را فرا بگیرید.

 

آموزش بافت کلاه
قبل از اینکه بخواهید توضیحات تکمیلی این مجموعه را مطالعه نمایید نحوه خرید و مزایای خرید از فروشگاه ما را برایتان عنوان می کنیم:
نام محصول : آموزش بافت کلاه و شال و کیف و ساق دست
مدرس : خانم منصوره یاوری
تعداد دی وی دی : ۲ عدد
گارانتی : در صورت خرید محصول اصلی دارد
کیفیت : عالی
نوع پخش: در دستگاه های خانگی و کامپیوتر
قیمت : ۲۰۰۰۰ تومان
نحوه خرید:
روش اول : تماس با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ثبت تلفنی سفارش
روش دوم : آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک نمایید.
روش سوم : از طریق سایت و با کلیک بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

همچنین سه محصول ارزشمند دیگر در سابیت با نام های آموزش بافتنی با میل و آموزش قلاب بافی و آموزش بافت شال گردن نیز برای شما از سری کارهای خانم یاوری در سایت قرار داده ایم.

 

 

 

آموزش بافت کلاه

محتویات دیسک اول به شرح زیر می باشد :
آموزش کامل کلاه گیس باف
آموزش کلاه بافت از بالا
آموزش بافت کلاه از پهلو
آموزش کلاه با بافت سلاتیک
آموزش بافت کلاه با طرح جناقی
آموزش بافت کلا با طرح خلبانی
آموزش بافت کلاه با طرح فانتزی
آموزش بافت کلاه با طرح پیچ ورکن
آموزش کلاه با طرح کج و کلاه نقابدار
آموزش انواع شال و گردن زنانه
آموزش شال و گردن مردانه

آموزش بافت کلاه

در واقع شما در این مجموعه ارزشمند انواع تکنیک های مختلف بافت کلاه را فرا خواهید گرفت و سپس براحتی می توانید خودتان اقدام به بافت یک کلاه زنانه یا مردانه و یا دخترانه و پسرانه نمایید. در واقع می توان از این مجموعه به عنوان آموزش بافت کلاه دخترانه و یا آموزش بافت کلاه پسرانه یاد کرد و این دقیقا بر می گردد به اینکه شما بعد از یادگیری انواع تکنیم های دوخت حال می خواهید چه اثر هنری را خلق کنید.حتی شما می توانید از این مجموعه به عنوان آموزش بافت کلاه نوزاد نیز استفاده کرده و اگر می خواهید برای نوزادری کلاه بدوزید براحتی اقدام به این کار نمایید.
در دیسک دوم از این مجموعه ارزضشمند شما با سرفصل های اموزشی زیر روبرو خواهید شد:
آموزش بافت کیف دو رنگ
آموزش بافت کیف با طرح پوست بره ای
آموزش ۳ مدل کیف ژورنالی
آموزش ۴ مدل ساق دست

 

 

 

بافت کلاه

اگر فقط یک بار پای برنامه های خانم یاوری نشسته باشید حتما متوجه شده اید که اموزش های ایشان چقدر روان و ساده و در عین حال حرفه ای می باشد .این ها خصوصیاتی هستند که در کمتر مجموعه ای می توان انها را یافت.شک نکنید اگر می خواهید در بافت انواع کلاه مردانه و زنانه تبحر خاصی بیابید این اثر آموزشی می تواند شما را روزها و هفته ها و شاید ماه ها جلوتر بیاندازد و خیلی زود شما را به یک حرفه ای در این امر تبدیل نماید.
آیا دوست دارید تا همسر خود را شگفت زده نمایید ؟ به نظرتان اگر بتوانید دوره آموزش بافت کلاه مردانه را به خوبی پشت سر بگذارید آیا می توایند برای همسرتان یک کلاه شیک و منحصر به فرد ببافید ؟ برای تهیه این مجموعه ارزشمند کافیست تا با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی اعلام نمایید و یا آدرس + کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به همین شماره پیامک کرده و از این طریق اقدام به ثبت سفارش نمایید.همچنین می توانید به صورت انلاین و از طریق سایت خرید خود را تکمیل کنید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار مصول کلیک نمایید.

در واقع بعد از اینکه این اموزش را به صورت کامل مشاهده کردید خواهید فهمید که دستور اولیه برای تمامی کلاه ها یکی می باشد و اگر شما کمی ذوق و سلیقه داشته باشتید می توانید انواع و اقسام کلاه هی مختلف با طرح و رنگ های گوناگون را بافید. به همین خاطر از این مجموعه می توان به نام آموزش بافت کلاه دخترانه نام برد و شاید کسی بخواهد مدل های پسرانه و مردانه را یاد بگیرید پس نام انرا می توان آموزش بافت کلاه مردانه نیز نامید.

آموزش بافت کلاه
شما با تماشای این مجموعه ارزشمند در واقع هم در وقت و هم در هزینه خود نهایت صرفه جویی را خواهید کرد چرا که اگر بخواهید مثلا به کلاس های عملی بروید باید حد اقل نیم ملیون تومان برای ان هزینه کنید و اگر بخواهید از دیگر مجموعه های آموزشی استفاده کنید شک نکنید هیچ کدام به این روانی و آسانی مباحث را مطرح نکرده اند. اما با آموزش بافت کلاه خانم یاوری در حقیقت شما ایشان را با کمترین هزینه ممکن به عوان معلم خصوصی خود به منل خواهید اورد و بارها و بارها می توانید انرا تماش کرده تا ایرادات خود را برطرف نمایید.

 

 

 

آموزش بافت کلاه

آموزش قلاب بافی
آموزش کیف قلاب بافی
اموزش قلاب بافی کلاه
آموزش قلاب بافی مبتدی
آموزش کلاه قلاب بافی
آموزش قلاب بافی مبتدی
آموزش بافت شال مردانه
آموزش بافت شال زنانه
آموزش بافت شال گردن
آموزش بافت شال
آموزش بافت کلاه
آموزش بافت کلاه نوزاد
آموزش بافت کلاه پسرانه
آموزش بافت کلاه مردانه
آموزش بافت کلاه دخترانه
آموزش بافتنی با میل
بافتنی با میل
آموزش تصویری بافتنی با دو میل
آموزش بافتنی

 

در مورد طریقه مصرف خرنوب با جنسینگ و خواص آن چه می دانید , برای خرید انواع محصولات دمنوش های لاغری و گیاهی سحر به من و تعو خرید مراجعه نمایید , مشاوره و خرید پکیج دمنوش های لاغری سحر شرکت مهرگان نیک , شماره پیامک سفارش و سامانه خرید تلفنی و پیامکی دمنوش سحر , جهت تهیه و خرید لباس مدل باب اسفنجی برای کودکان رد سایز بندی مختلف به من و تو خرید مراجعه نمایید ,