قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

ایرادات اندامی و برطرف کردن انها به روش خانم عمرانی

ایرادات اندامی  و برطرف کردن انها به روش خانم عمرانی
۱- وتاژ (خمیدگی پشت): در الگوی پشت، خط سرشانه تا کارور پشت را از طرف حلقه نصف کرده و یک خط به موازات خط کارور می‌کشیم و این خط را از طرف وسط پشت طوری قیچی می‌کنیم که در طرف حلقه به نقطه وصل باشد.
برای اینکه وسط پشت لباس روی یک خط صاف قرار بگیرد، سرشانه را نصف کرده و آن را به خط ساسون پشت وصل می‌کنیم و این خط را از بالا تا سر خط مابین کارور و سر شانه قیچی می‌کنیم طوری که روی این خط به یک نقطه وصل باشد.
حال وسط پشت لباس را راسته کرده و مابین دو تکه با توجه به میزان خمیدگی پشت، cm7-3 (3 برای خمیدگی کم و ۷ برای خمیدگی زیاد) اوزمان می‌دهیم.توضیحات بیشتر در این موضوع را می توایند در مجموعه کتاب خیاطی ایشان دنبال کنید.
می‌توان ساسون ایجاد شده در سرشانه را روی لباس بدوزیم که در این صورت خمیدگی پشت داخل لباس قرار می‌گیرد و جای خودش را پیدا می‌کند. در غیر این صورت میزان ساسون را روی سرشانه از طرف حلقه رد می‌کنیم و آن را قیچی می‌زنیم.

۲- سینه برجسته: روی الگوی جلو، بعد از ایجاد ساسون سرشانه و ساسون زیر حلقه، خط سینه را تا خط وسط ساسون زیر حلقه قیچی می‌کنیم تا الگوی جلو، تبدیل به دو تکه شود. حال مابین این دو تکه را روی خط وسط جلو و روی خط وسط ساسون زیر حلقه، با توجه به میزان برجستگی سینه، cm8-3 اوزمان می‌دهیم، طوری که وسط جلوی الگو روی خط صاف قرار بگیرد، سپس ساسون جدید زیر حلقه را رسم می‌کنیم. این در وسط جلو اضافه باقی می‌ماند و در پهلو داخل ساسون زیر حلقه میرود و ساسون زیر حلقه بزرگتر شده و آن را می‌دوزیم و در صورت تمایل زاپاس اضافه برش می‌خورد.شما علاقه مندان به آموزش خیاطی می توانید با استفاده از مجموعه هیا تصویری ارائه شده در این زمینه توسط خانم سیما عمرانی به مهارت بیشتری دست بیابید.

۳- شکم برجسته: روی الگوی جلو، خط باسن را از طرف وسط جلو طوری قیچی می‌زنیم که روی خط پهلو به یک نقطه وصل باشد.
از انتهای ساسون زیر سینه، یک خط به طرف پایین لباس کشیده و این خط را از پایین تا انتهای ساسون زیر سینه قیچی می‌کنیم تا در این محل به یک نقطه وصل باشد. حال روی خط وسط جلو، مابین دو تکه با توجه به میزان برجستگی cm8-3 اوزمان میدهیم، طوری که وسط جلوی الگو روی یک خط صاف قرار بگیرد. اکنون فضای ایجاد شده روی خط پایین لباس را اگر خواستیم پایین لباس حالت فون داشته باشد، به همین حالت باقی می‌گذاریم. در غیر این صورت، همین میزان را از طرف پهلو وارد شده و به خط باسن وصل می‌کنیم و برش می‌زنیم.سعی شده است توضیحات تکمیل را رد مجموعه خیاطی خانم عمرانی برایتان قرار دهیم.

۴- باسن برجسته: روی الگو پشت، خط باسن را از طرف وسط پشت طوری قیچی می‌کنیم که روی خط پهلو به یک نقطه وصل باشد و همانند ایراد شکم بزرگ عمل می‌کنیم.

 

 

برای خرید دمنوش چای سبز با نعناع فلفلی نیوشا مدل کیسه ای و مثلثی به سایت من و تو خرید مراجعه نمایید , جهت خرید مخلوط چای سیاه با بهار نارنج نیوشا مدل کیسه ای به من و تو خرید مراجعه نمایید , برای خرید دمنوش چای سیاه و زنجبیل شرکت نیوشا به من و تو خرید سر بزنید , جهت خرید چای سبز خالص نیوشا مدل ۳۵۰ گرمی و مدل کیسه ای به من و تو خرید مراجعه نمایید , خرید انواع چای سیاه نیوشا با بهترین کیفیت و قیمت به من و تو خرید مراجعه نمایید , جهت تهیه و خرید چای سبز و گزنه و برگ زیتون نیوشا با ما در ارتباط باشید , جهت خرید دمنوش چای سبز و لیمو نیوشا با بهترین کیفیت مدل کیسه ای به من و تو خرید مراجعه نمایید ,