قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

درباره ساعت اسپریت

حتما در میان برندهای معروف ساعت مچی تا به حال نام ساعت اسپریت هم شنیده اید. اسپریت در واقع نام یک شرکت بزرگ است که در سال ۱۹۶۸ شروع به فعالیت کرد و عمده فعالیت ان در ابتدا در زمینه کیف و کفش و جواهرات بود. بعد ها در حوزه ساعت نیز ورود کرد و خیلی زود توانست خود را به یکی از مشهور ترین بنردهای تولید ساعت مردانه وساعت زنانه در جهان تبدیل کند.هم اکنون ما در فروشگاه من و تو خرید محصولات متنوعی از برند ساعت اسپریت را برای شما علاقه مندان قرار داده ایم.همچنین می توانید برندهای زیر را نیز در فروشگاه بیابید :
ساعت آرمانی
ساعت رولکس
ساعت کاسیو
ساعت استورم


برای خرید ساعت مچی مردانه و یا زنانه کافیست تا بروی دکمه خرید پستی که در کنار هر محصول قرار گرفته کلیک نمایید و سپس سفارش خود را در کمتر از چند دقیقه ثبت نمایید. شما در هر کجای کشور که باشید ما محصول مورد نظرتان را برای شما در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهیم کرد.ابتدا کالا را ردیافت خواهید کرد و سپس مبلغ آنرا به مامور پست می پردازید.
در ضمن می توایند به صورت تلفنی نیز اقدام به خرید ساعت مچی زنانه و مردانه مورد نظرتان نمایید.برای این منظور کافیست به روش زیر عمل کنید :
آدرس کامل پستی +نام محصول مورد نظر + نام گیرنده را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.برای خرید اینترنتی مهم نیست که در کجای ایران هستید ما هر جا که باشید محصول مورد نظرتان را برایتان ارسال خواهیم کرد.