قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

چای سبز برای صورت

چای سبز برای صورت

 

چای سینا لاغری علاوه بر خواص درمانی بسیاری که برای بدن دارد برای پوست و مو هم فواید بسیاری زیادی در خود جای داده است که با کمک آن می توان شادابی و طراوت در نتیجه زیبایی بیشتری بدست آورد.
چای سبز برای صورت یک ماده ی ضد پیری، ضد سرطان و ضد التهاب است که علت این عوامل وجود پلی فنول ها و آنتی اکسیدان هایی درون چای است، به همین علت عصاره چای سبز در ترکیب اکثر دارو های گیاهی محافظ پوست وجود دارد. همچنین چای سبز برای صورت به عنوان یک محافظت کننده قوی عمل میکند و میتواند پوست را در برابر اشعه ی فرابنفش خورشید با جذب رادیکال های آزاد و کاهش التهاب محافظت کنند.

خواص چای سبز برای پوست صورت

نخستین اثر  چای لاغری سینا فرمول ۲ بر پوست ناشی از خاصیت فوق العاده این چای در برابر رادیکال های آزاد است. رادیکال های آزاد وقتی انسان در معرض نور خورشید یا آلودگی مانند دود سیگار، قرار میگیره فعال می شوند. آنتی اکسیدان های موجود در چای با جریان خون در بدن انسان پخش می شوند و به مبارزه در برابر رادیکال های آزاد میروند درنتیجه اولین تاثیر چای سبز بر پوست را موجب می شوند.
از دیگر خواص چای سبز برای پوست صورت، تاثیر چای در روند پیری پوست صورت است. مصرف چای خط های ناشی از بالا رفتن سن را از روی پوست به تدریج کمرنگ می کند و با تقویت خاصیت ارتجاعی پوست صورت مانع از به وجود اومدن چروک ،که نماد پیری است، می شود.
دارو ها و کرم های ضد آفتاب شیمیایی محصولاتی هستند که مردم برای فرار از اشعه ای مضر خورشید به آن ها پناه می برند، یکی دیگر از فواید چای سبز برای پوست محافظت آن در برابر اشعه خورشید با ایجاد یک لایه محافظت کننده است که یکی از مهمترین خواص چای سبز برای پوست می باشد و از سرطان پوست جلوگیری می کند.

 

 

شرکت دکتر بیز تولید کننده انواع صابون های مختلف می باشد, صابون زیبایی جدید بیزرا با بهترین کیفیت در فروشگاه من و تو خرید تهیه کنید, عسل انگبین دکتر بیز بسیار طبیعی بوده و با کیفیت بسیار بالایی ارائه شده است,دمنوش ماچا برای کاهش وزن و لاغری بسیار مناسب و موثر است, چای ماچا محصول کشور ژاپن بوده و از خواص و فواید بسیار بالایی برخوردار است , کرم مرطوب کننده کامان برای پوست چرب دارای قیمتی بسیار ارزان بوده و استفاده از آن راحت می باشد, یکی از محصولات مرطوب کننده شرکت کامان کرمی است که دارای عصاره توت فرنگی می باشد,برای چاقی صورت خود پیشنهاد ما خرید پودر چاقی مسمن میباشد , قیمت حلقه لاغری جلوی چقدر است و از کجا میتوان محصولات تهیه کنم , نمایندگی فروش قرص لاغری بلوبری در ایران در شهر کرج افتتاح شد , برای خرید ادکلن بلک افغان اماراتی می توانید به فروشگاه من و خرید مراجعه نمایید, مقایسه با سایر سایت‌های دیگر در فروشگاه من و تو خرید مناسب در نظر گرفته شده است , برای خرید و سفارش ادکلن بلک افغان سیمین می توانید بر روی دکمه خرید پستی کلیک نمایید, هدیه ای بسیار جالب برای آقایان و خانم ها ادکلن کرید اونتوس است,


از دیگر فواید چای سبز برای پوست رفع سیاهی های دور چشم و از بین برنده ی پف چشم ها است. کافی است کیسه های تفاله دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا را در یخچال نگهداری کنید تا خنک شوند سپس آن ها را می توان به مدت ۲۰ دقیقه روی مناطق روی چشم و زیر چشم کمپرس کنید که اثرات قابل مشاهده باز هم به آنتی اکسیدان های درون چایی لاغری دکتر سینا و تاثیر چای سبز بر پوست بر میگردد.
با وجود اینکه برخی متخصصان معتقد بر آنند که مواد قندی یکی از عوامل ایجاد کننده جوش هستند اما نتایج تحقیقات نشان دهنده ی آن است که تغذیه عامل اصلی جوش و آکنه نمی باشد و عوامل وراثتی یا هورمونی یا وجود باکتری می تواند جزو اصلی ترین عوامل در بوجود آمدن جوش روی پوست صورت است. برتری چای سبز نسبت به چای های دیگر این است که تبخیر شده نیست. چای سبز را پس از برداشت با گرما خشک می کنند، البته این عمل به سرعت انجام می پذیرد و از عمل تبخیر جلوگیری می شود. به همین علت آنتی اکسیدان های زیادی در چای سبز ذخیره می شود که یکی از قوی ترین و معروف ترین آن ها آنتی اکسیدان موسوم به EGCG می باشد. این آنتی اکسیدان برای سلامتی بسیار مفید است و خواص درمانی بسیاری دارد.

 

محققان از خواص ضد باکتریایی چای سبز خبر داده اند که سبب کاهش التهاب پوست و تنظیم اختلالات هورمونی می شود. علاوه بر این، تاثیر چای سبز بر پوست در رفع باکتری مرسوم به استافیلوکوکوس و همچنین باکتری مسئول آکنهpropioni bacterium acnes که عامل اصلی آکنه است، ستودنی است. بنابراین یکی دیگر از فواید چای دکتر سینا اصل برای صورت، تاثیر آن بر روی جوش ها و آکنه های پوست است. نوشیدن مرتب چای سبز علاوه بر رعایت بهداشت پوست، می تواند تاثیر چشم گیری روی بهبود وضعیت پوست داشته باشد و همچنین موجب کم شدن آکنه بر روی پوست می شود.
در طب سنتی هم برای پیشگیری از ایجاد جوش و آکنه نوشیدن چای سبز توصیه شده است. نوشیدن روزانه ی چای سبز باعث شادابی پوست، تناسب اندام و سلامت قلب و عروق خواهد شد.

 

قیمت چای لاغری دکتر سینا , قیمت چای دکتر سینا

 

برای خرید و سفارش دمنوش زیره سبز کومین دربند به من و تو خرید مراجعه نمایید , لیست انواع دمنوش های لاغری نیوشا با بهترین قیمت و خرید پکیج های نیوشا در من و تو خرید , دمنوش های لاغری بلوبری ۱۱۱ با بهترین کیفیت در من و تو خرید , جهت خرید و سفارش دمنوش چای سیاه تمشک آبی یا همان بلوبری محصول شرکت نیوشا به من و تو خرید مراجعه نمایید , فروشگاه و نمایندگی فروش انواع دمنوش های نیوشا در تهران , برای خرید پک های ۲۰ روزه لاغری دمنوش های گیاهی نیوشا به من و تو خرید مراجعه نمایید , جهت تهیه و خرید پک های لاغری چهل روزه شرکت نیوشا به من و تو خرید مراجعه نمایید ,