قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

چای سبز با دارچین

چای سبز با دارچین

خیلی از محققان و اساتید طب سنتی بر این اعتقاد هستند که بهتر است چای سبز جایگزین چای سیاه شود،
آنچه مشخص است این است که نحوه بدست آوردن و فراوری هرکدام متفاوت است.
با وجود این که چای سبز، ملایم تر، دارای خواص بیشتر همچنین حاوی کافئین کمتر است ولی همچنان مردم
این چای شرقی را به خاطر طعم تندش نمی پسندند و چای سیاه را ترجیح می دهند.
یکی از راه حل ها برای آن که بو و طعم چای سبز بهتر شود استفاده از چوب دارچین است، می توان چند عدد چوب دارچین را همراه با دم دادن چای سبز در آن استفاده نمود. دارچین یکی از طعم دهنده های خوشایند و پرخاصیت چای است. چای سبز با دارچین علاوه بر اینکه طعم و بوی چای سبز را تا حدودی خوشایندتر می کند، به خاطر وجود عصاره ی این گیاه در آن، از خواص دارچین نیز میتوان بهره برد.

خواص چای سینا با دارچین


امروزه پیشرفت تکنولوژِی و ماشینی شدن کارها، از یک طرف باعث راحت شدن زندگی و از طرف دیگر به دلیل کم کردن میزان فعالیت های فیزیکی باعث اضافه وزن و چاقی و مشکلاتی که به دنبال دارند شده است، که با افزایش سن این مشکل حاد تر می شود، درنتیجه افراد مجبور به گرفتن رژیم های سخت غذایی برای کاهش وزن و سوخت چربی های اضافه ی بدن ، می شوند.
در طب سنتی دمنوش های مفید و پرخاصیت زیادی هستند، چای سبز و دارچین برای لاغری و کاهش وزن در عصر امروز یکی از آن دمنوش های مفید برای استفاده افراد می تواند باشد.
خواص چای سبز

برای اینکه از خواص چای لاغری دکتر سینا فرمول ۲ و دارچین بیشتر آگاهی پیدا کنیم لازم است ابتدا با خاصیت های چای سبز آشنایی های لازم را پیدا کنیم. در طب سنتی چای سبز خاصیت های دارویی و درمانی فراوانی دارد. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است به همین علت خاصیت های بسیاری از جمله خواص ضد سرطان،ی پیشگیری از حملات قلبی، ضد چاقی، دفع سموم بدن، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن،، تقویت کننده اعصاب، ضد افسردگی را دارد.، همین نیز سبب شده که طرفداران زیادی در کشور های مختلف پیدا کرده است.
  دمنوش گیاهی دکتر سینا دارای ماده ای به نام پلی فنول و آنتی اکسیدانی با نام EGCG می باشد که بدون هیچ عوارض جانبی باعث کاهش وزن می شود.
خاصیت ضد میکروبی چای سبز باعث حفظ سلامت دهان و دندان می شود و از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند.
ویتامین های A و C موجود در چای سبز باعث کاهش کلسترول خون می شود. همچنین از خواص های مفید دیگر چای سبز می توان به کاهش چربی خون، کاهش قند، پیشگیری از دیابت و آب مروارید و تاخیر در روند پیری سلول ها که باعث جوانی و شادابی می شود اشاره کرد.

خواص دارچین دکتر سینا
در اینجا هم برای دانستن خواص چای سبز و دارچین باید کمی با خواص دارچین نیز آشنا شویم.
دارچین یکی از ادویه های معروف است که دارای خواص فراوانی است و از زمان قدیم برای درمان بیماری های مختلفی استفاده می شود همانطور که شکسته بند های قدیمی برای باند پیچی عضو از تخم مرغ و دارچین و زردچوبه استفاده می کردند، اما خواص دارچین فراتر از این مثال است. دم کرده ی دارچین به تنهایی تاثیر بسزایی در کاهش وزن و لاغری دارد و همچنین به بهبود و حفظ سلامت بدن، افزایش حجم عضلات و کاهش توده های چربی کمک شایانی می کند.
از جمله خواص دیگر دارچین می توان به موارد زیر اشاره کرد:
حفظ سلامتی و جوانی، بهبود علایم سرما خوردگی، ضد تب، آرامش بخش، نشاط آور، بهبود درد عضلانی و … همچنین دارچین به علت داشتن خاصیت ضد کم خونی و بهبود عملکرد به گردش خون در کنار چای سبز میتواند تبدیل به مکمل خوبی برای آن شود.

همانطور که در بالا اشاره کردیم با اضافه کردن چای سبز با دارچین به وعده های غذایی، می توان شاهد تناسب اندام و کاهش وزن بود که این هم یکی از خواص چای سبز و دارچین است.
همچنین می توان از این نوشیدنی در بین تمرینات ورزشی مصرف کرد تا علاوه بر رفع خستگی، روند چربی سوزی افزایش پیدا کند.
چای سبز با دارچین جایگزین مناسبی برای چای سیاه است، امیدواریم با توجه به مطالبی که گفته شد از این دمنوش فوق العاده تهیه و استفاده کنید.

 

 

چای سبز سینا , ترکیبات چای لاغری دکتر سینا , خرید چای لاغری دکتر سینا

 

خرید انواع پک های لاغری ۶۰ روزه نیوشا از سایت من و خرید , پک های لاغری ۸۰ روزه دمنوش های نیوشا محصولی با کیفیت عالی , خرید پک های ۱۰۰ روزه دمنوش های لاغری نیوشا محصولی با قیمت ارزان , خرید انواع عطر و ادکلن های بلک افغان مردانه و زنانه در مدل های مختلف , جهت تهیه و خرید تستر بلک افغان ناسوماتو با بهترین قیمت و کیفیت به من و تو خرید مراجعه نمایید , سفارش خرید عطر و ادکلن های ۱۰۰ میل بلک افغان ساخت امارات , سفارش خرید و تهیه انواع عطر و ادکلن های بلک افغان مدل ۳۰ میل در من و تو خرید ,