قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

نحوه دوخت یقه اسکی در آموزش خانم سیما عمرانی

انواع دوخت ها در آموزش خیاطی بدون الگو

 

اول پنس‌ها را دوخت کرده بعد سجاف یقه را به لباس دوخت می‌کنیم. البته تا سر کاپ یقه، یقه را از گودی گردن ۸ الی ۱۰ سانت روی دولا می باشد به لباس دوخت می‌کنیم و قسمت جلو یقه لباس را چند تا چین یا پیله می‌دهیم بعد به کاپ یقه دوخت می‌کنیم و یقه را بین کاپ و سجاف قرار داده و یقه را دوخت می‌کنیم.
یقه:
پارچه‌ای را دولا بعد چهارلا می‌کنیم. بازی یه را از سرشانه ۱۰ سانت پایین آمده و پهنای یقه را ۸ تا ۱۲ در نظر می‌گیریم و به صورت کج برش می‌زنیم. یقه یقه بالایی گودی گردن پشت و بازی یقه تا سر ۱۰ سانت که پارچه‌ای را دولا بعد چهارلا می‌کنیم و بلندی یقه را ۸ الی ۱۰ سانت در نظر می‌گیریم که ۵ سانت آن را به صورت موب برش می‌زنیم.
دوخت:
اول چین زیر سینه را دوخت می‌کنیم بعد ترک پایین لباس را دوخت کرده سجاف و یقه را لایی زده به لباس دوخت می‌کنیم.
یقه خشت دوبل یا دبل
روی دولای بسته پارچه قد کت یا بلوز را علامت زده (الف- ب) ۷ سانت گردن را داخل شده و سرشانه + ۲ (ج- د) ۳ سانت شیب سرشانه را پایین آمده و بلندی حلقه که ۱۸ الی ۲۱ سانت می‌باشد. پایین آمده (ه- و) و انتهای بلندی حلقه ۴/۱+ ۴ یا ۴/۱+ ۶ دور سینه علامت زده (ح- و) از طرف دولای سینه باسن را نیز ۴/۱+ ۴ یا ۴/۱+ ۶ دور باسن علامت زده (ب- ز).
مدل:
جلو لباس را باز کرده از روی پارچه از دو طرف سرشانه‌ها یک سانت داخل شده بعد بازی یقه را که ۸ الی ۲۰ سانت می‌باشد از سمت راست لباس پایین آمده و به صورت خشت علامت می‌زنیم و از سمت چپ از یک سانت گردن باز تا پایین لباس علامت زده و سمت راست را که به صورت خشت یا خطی صاف تا سمت چپ علامت زده و برش می‌زنیم.

سجاف و انواع مدل ان در خیاطی سیما عمرانی

 

پارچه‌ای را دولا کرده زیر فرم یقه قرار داده، سجاف را برش زده و لایی می‌زنید به لباس وصل می‌کنید. گوشه‌های یقه را چرت زده تا بعد از اطو کاملا صاف شوند. سرشانه‌های پشت و جلو را با سجاف‌ها دوخت می‌کنیم تا سرشانه‌ها بعد از دوخت حالت مخفی بگیرند. در آخر جادکمه و دکمه را به لباس دوخت می‌کنیم.

یقه اسکی را با خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی به راحتی فرا بگیرید.

پارچه را دولا بعد چهارلا می‌کنیم و قد بلوز یا مانتو را علامت می‌زنیم (الف- ب) و چون پارچه این نوع لباس کشی یا بافت یا ریون می‌باشد بالاتنه ساده را بدون هیچ گونه اضافه‌ای پیاده می‌کنیم. بالاتنه پشت را با گودی گردن ۸ به ۳ علامت می‌زنیم (ج- د) و یکی از بالاتنه‌ها را برای پشت جدا کرده و بالاتنه بعدی را برای جلو و بازی یقه ۸ به ۱۰ علامت زده و برش می‌زنیم.
یقه:
پارچه‌ای را دولا بعد چهارلا می‌کنیم. پارچه یقه حتما به بیراه پارچه باشد بلندی آن را ۱۰ سانت روی یک ۱ لا که دولای آن ۵ سانت می‌باشد که این یقه برای بلوزهای تریکو و به جای ساپورت استفاده می‌شود. و برای پارچه‌های بافت ۱۶ تا ۲۰ سانت روی یک لا در نظر گرفته که وقتی تا می‌خورد ۸ تا ۱۰ سانت روی دولای بسته می‌باشد و به اندازه ۲/۱ دور یقه + ۲ سانت جای دوخت برای پهنای یقه و به بیراه پارچه برش می‌خورد که به راحتی از سر رد شود.
دوخت:
بالاتنه را دوخت کرده و درز آن را دوخت کرده و یقه را دولا می‌کنیم و به گودی گردن دولا وصل می‌کنیم.
برای یقه اسکی شل به پایین یقه از هر طرف ۵ سانت اضافه کرده تا بعد از دوخت حالت شل قرار بگیرد.
برای یقه اسکی دکمه‌دار فراموش نشود که از هر طرف یقه ۳ تا ۵ سانت برای دکمه‌خور یقه اضافه کنیم.

یقه برزیلی و روش صحیح دوختن ان در فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده

روی دولای پارچه قد کت را علامت زده (الف- ب) ۱۰ سانت برای سجاف آن داخل می‌شویم (ج- د) و بعد بالاتنه را ساده پیاده می‌کنیم.

 

یقه:
بازی یقه را تا خط کمر به صورت ۷ علامت می‌زنیم (و- ز) از سرشانه ۹ الی ۱۱ سانت از بازی یقه بالا رفته (و- ح) ۶ الی ۸ سانت پهنای یقه را در نظر می‌گیریم (ج- ط) و یقه را تا مساوی خط کاور به صورت مورب ادامه می‌دهیم (ط- ی) ۵ سانت به صورت کج به طرف سجاف رفته (ی- ک) و این نقطه را در حالی که ۲ سانت در سجاف داخل شده‌ایم به نقطه (ز) می‌رسانیم. از پایین کت ۱۰ سانت بالا رفته و ۱۵ سانت داخل می‌شویم و به نقطه (ز- ل) وصل کرده و از نقطه (ل- م) که ۵ سانت از طرف پهلوها بالا رفته می‌رسانیم و کت را برش می‌زنیم.
پشت:
روی دولای بسته بدون هیچ گونه اضافه جادوخت که بالاتنه پشت شماره ۱ را علامت زده و برش می‌زنیم. قسمت پهلوی کت ۵ سانت به اندازه جلو کوتاه می‌شود.

سجاف و تمام تکنیک ان در مجموعه فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی

مانند خود لباس می‌باشد. پارچه را دولا کرده و فرم یقه را پیاده می‌کنیم. سجاف را لایی زده و اکنون آماده دوخت می‌باشد.

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی , خرید اینترنتی خانم عمرانی ,آموزش خیاطی سیما عمرانی , فیلم آموزش خیاطی

 

 در مورد خواص چای سبز با لیمو  ترش بیشتر بدانید , در مورد خواص و فواید  و مضرات چای سبز برای دلاغری و کاهش وزن بیشتر بدانید , از خواص چای سبز برای دوران بارداری و حاملگی و برای زنان باردار چه می دانید , از خواص چای سبز در طب سمنتی و طب اسلامی بیشتر بدانید , در مورد نحوه مصرف و زمان مصرف چای سبز تیما بیشتر بدانید , آیا زا خواص و طریقه مصرف و زمان مصرف چای سبز دکتر سینا برای لاغری چیزی می دانید , از خواص دمنوش گیاهی بوقناق و زمان مصرف و نحوه مصرف ان بیشتر بدانید ,