قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

دامن شلواری و نکات مهم ان در مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی

دامن شلواری و نکات مهم ان در مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

قد شورت را روی دولای باز پارچه علامت می‌زنیم که ۳۵ تا ۴۰ سانت است (الف- ب) و برای گشادی آن ۴/۱+ ۴ دور باسن را داخل می‌شویم (الف- ج) (ب- د) و قد فاق را + ۵ سانت برای کشدوزی پایین آمده و ۳ سانت به گشادی اضافه می‌کنیم و این ۳ سانت را به بالای شورت و پایین می‌رسانیم. نقطه (ط) و قد فاق را علامت می زنیم و بقیه آن را هلال می‌کنیم و فاق را علامت می‌زنیم (ج- و) (د- ه) برای مدل آن از طرف پهلو از بعد از ۵ سانت کشدوزی ۱۰ سانت از طرف پهلو پایین آمده (الف- ز) به طرف فاق برش می‌زنیم که قسمت فاق ۱۵ سانت می‌باشد و یک برش دیگر بعد از این برش می‌زنیم که ۵ تا ۷ سانت پایین آمده برش دوم را می‌زنیم که به صورت جناقی برش می‌خورد و بقیه آن فاق شلوار می‌باشد.

برای خرید تلفنی این مجموعه و کتاب خیاطی ایشان در ۴ جلد می توانید علاوه بر کلیک بروی دکمه های خرید پستی در زیر با شماره تلفن تماس حاصل فرمایید

 

پشت:
جلو که برش خوردروی دولای باز انداخته تا پشت آن را برش بزنیم با این تفاوت که به فاق پشت ۳ تا ۶ سانت اضافه می‌کنیم و به پایین صورت نیز ۲ سانت اضافه کرده و برش می‌زنیم برای مدل آن مانند قسمت جلو برش جناقی داده تا مثل جلو مدل‌دار باشد.

دوخت کش و روش های مختلف ان در کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی

کش را به ۴ قسمت مساوی تقسیم می‌کنیم. بالای شورت را نیز به ۴ قسمت مساوی تقسیم کرده بعد کش را شورت دوخت می‌کنیم. قسمت جلو شورت را می‌توا ۴ تا پرچ بزنیم و از توی پرچ‌ها نخ رد می‌کنیم.
دوخت:
اول جناق جلو را دوخت می‌کنیم بعد جناق پشت. بعد از طرف پهلو جلو و پشت را به هم وصل می‌کینم بعد از طرف پهلو که جلو و پشت به هم وصل شده است ۲۰ سانت جلو را که فاق جلو می‌باشد دوخت می‌کنیم و مدل زیپ می‌دهیم. بعد از دم پا نیز ۲ سانت دوخت کرده و قسمت بالای شورت را نیز چین ریز داده و یا دوخت درشت بالای شورت دوخته تا به اندازه ۴/۱ لباس شود بعد قسمت کمری را کشدوزی می‌کنیم. برای کش ۳۵ تا ۴۰ سانت کش نیاز داریم.
شلوار دوبل سرهمی
قد بالا تنه جلو + ۳ سانت پایین آمده روی دولای باز (الف- ب) ۵ تا ۷ سانت برای هم گرد داخل می‌شویم (الف- ج) (ب- د) بعد بالاتنه ساده را پیاده می‌کنیم که ۵ سانت گردن را بعد از هم گرد داخل شده و به صورت کج به سر ۵ تا ۷ سانت می‌رسانیم (ه- ب) بعد سرشانه را با شیب آن علامت زده (ه- و) و بلندی حلقه را پایین آمده که ۱۵ تا ۱۷ سانت می‌باشد (و- ز) و انتهای بلندی حلقه ۴/۱+ ۴ دور سینه را از بعد از ۵ تا ۷ سانت داخل شده و تا پایین علامت می‌زنیم (ز- ح) و جلو لباس را برش می‌زنیم.
پشت:
روی دولای بسته می‌باشد. گردن ۵ به ۲ (ج- د) و سرشانه را با شیب آن علامت می‌زنیم (ج- ه) بعد از شیب بلندی حلقه که به اندازه جلو می‌باشد پایین آمده و انتهای بلندی حلقه دور سینه می‌باشد. نقطه (ز) و پایین آن نیز به اندازه دور سینه می‌باشد (ب- ح) و قد بالا تنه پشت نیز به اندازه جلو می‌باشد (الف- ب)

شلوار را براحتی با سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی فرا بگیرید.

جلو شلوار روی دولای باز قد شلوار که ۴۰ تا ۵۰ سانت می‌باشد علامت می‌زنیم (الف- ب) و ۴/۱+ ۴ لباس را برای گشادی شلوار در نظر می‌گیریم (الف- ج) (ب- د) بعد از گشادی قد فاق را که ۲۰ تا ۲۵ سانت می‌باشد پایین آمده (ج- ه) ۳ سانت به گشادی شلوار اضافه کرده به دم پا می‌رسانیم (ه- د) ۲۰ تا ۲۵ سانت می‌باشد. جلو شلوار را برش می‌زنیم.
پشت:
روی دولای باز جلو شلوار را انداخته (الف- ب) (ج- د) به فاق جلو ۳ تا ۶ سانت اضافه کرده و به دم پا نیز ۲ سانت اضافه می‌کنیم و به فاق وصل می‌کنیم (ه- و) (و- ز- د) وصل می‌کنیم.
مچی پا:
پارچه را دو لا بعد چهارلا می‌کنیم. بلندی آن را روی چهارلا ۴ تا ۵ سانت به پهنای دم شلوار که برای دوخت اول کشدوزی کرده بعد قسمت پایین شلوار را چند تا چین داده بعد مچی را کشدوزی کرده به دم پا وصل می‌کنیم.
دوخت:
اول بالا تنه را به شلوار دوخت کرده بعد دوبل جلو را به سجاف دوخت کرده بعد از طرف پهلو نیز جلو و پشت را دوخت می‌کنیم. قسمت بالا تنه را به شلوار دوخت کرده شلوار را چند تا چین داده و پایین شلوار را نیز چین می‌دهیم بعد مچی شلوار را به شلوار دوخت می کنیم. قسمت کمر را می‌توانیم از طرف پهلوها کشدوزی کنیم و تیکه‌ای تزئینی روی خط کمر دوخت کرده تا کمی جمع شود و زیباتر شود.

 

اموزش خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده , dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی , خرید کتاب آموزش خیاطی

 

در مورد خواص قهوه گانودرما برای ریزش مو و تقویت مو بیشتر بدانید , از خواص قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی و نحوه و طریقه مصرف آن چه می دانید , در مورد طریقه مصرف و خواص قهوه گانودرما برای پوریازیس بیشتر بدانید , برای رفع بیماری پیسی از خواص گانودرما و نحوه مصرفش بیشتر بدانید , در مورد خواص قهوه گانودرما دبرای قند خون و دیابت و نحوه و طریقه مصرف آن بیشتر بدانید , آیا می دانید قهوه گانودرما برای نازایی و باروروی مناسب است , از خواص قهوه گانودرما برای رفلاکس معده و زخم معده و دستگاه گوراش بیشتر بدانید ,