قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

شورت لی جیب‌دار در مجموعه فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی

شورت لی جیب‌دار در مجموعه فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی

قد شورت را روی دولای باز پارچه علامت می‌زنیم که ۲۴ تا ۳۴ سانت می‌باشد (الف- ب) بعد از قد شورت ۴/۱+ ۴ دور باسن را برای گشادی شورت علامت می‌زنیم (الف- ج) (ب- د). بعد از گشادی شورت قد فاق را از قد شورت پایین آمده که ۱۶ تا ۲۰ سانت می‌باشد (ج- ه) ۳ سانت به گشادی اضافه کردن تا فاق راحت‌تر شود. این ۳ سانت را به بالا و پایین شورت اضافه می‌کنیم (ج- ه- د) ۲ سانت از قد فاق پایین آمده به پهلو می‌رسانیم (و- الف) بعد از ۲ سانت که از فاق کم کرده‌ایم قد زیپ را پایین آمده و قد زیپ ۱۵ سانت می‌باشد و بقیه فاق را به صورت هلال علامت می‌زنیم و ۲ سانت از دم پا داخل می‌شویم و به زیر فاق می‌رسانیم (د- ز- ه)

برای خرید تلفنی این مجموعه و کتاب خیاطی ایشان در ۴ جلد می توانید علاوه بر کلیک بروی دکمه های خرید پستی در زیر با شماره تلفن تماس حاصل فرمایید

 

پشت:
جلو شورت را که برش زده‌ایم روی دولای باز پارچه انداخته و برای پشت شورت به فاق پشت ۳ تا ۶ سانت اضافه می‌کنیم (ز- ح) و از دم پا نیز ۲ سانت به دم پا اضافه کرده نقطه (ط) و به فاق پشت می‌رسانیم. زیپ را تا زده و ۳ سانت فاق جلو را که برای جلو پایین آمده‌ایم برش می‌زنیم برای پشت به فاق پشت اضافه کرده و برش می‌زنیم.
جیب:
از بالای شورت ۵- ۷ سانت داخل می‌شویم و دهانه جیب را ۱۰ سانت در نظر گرفته که از قد به صورت کج پایین می‌آییم (الف- ط- ی)

 

کیسه جیب در فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده

اول یک کیسه جیب را روی دهانه جیب گذاشته بعد دهانه جیب را دوخت می‌کنیم و کیسه دیگر جیب را روی دهانه قرار داده و دور تا دور جیب را دوخت می‌کنیم.
بعد از طرف پهلو جلو و پشت شورت را با هم دوخت می‌کنیم تا جیب کاملا جا بیفتد. بالای جیب را دوخت زده تا برای کمری آماده شود. حالا زیپ شورت را دوخت می‌کنیم که برای زیپ سمت چپ، زیپ را لب به لب زیپ دوخت می‌کنیم و قسمت راست زیپ را با لبه زیپ دوخت کرده بعد مدل زیپ را از رو دوخت می‌کنیم و در آخر وسط پا را دوخت می‌کنیم و کیسه جیب و فاق پشت و جلو را نیز دوخت می‌کنیم. کمری را کنترل کرده و کمری را به بالای ۱۰ تا ۱۲ سانت شورت دوخت می‌کنیم.

پیراهن دخترانه دوبل را در آموزش خیاطی سیما عمرانی فرا بگیرید.

قد بالا تنه جلو را روی دولای باز پارچه علامت می‌زنیم (الف- ب) ۵ تا ۷ سانت برای هم گرد و یا دوبل داخل می‌شویم (الف- ج) (ب- د) بعد گودی گردن را ۵ به ۱۰ سانت علامت زده و بازی یقه را مشخص می‌کنیم (ه- ی) سرشانه را با شیب علامت زده (ه- و) و بلندی حلقه را که ۱۵ تا ۱۷ سانت می‌باشد پایین آمده و خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی (و- ز) و بعد از بلندی حلقه ۴/۱+ ۴ دور سینه را برای گشادی لباس در نظر می‌گیریم. نقطه (ح) و برای خط کمر ۲ سانت داخل می‌شویم و به سینه وصل می‌کنیم (ط- ح).
پشت:
روی دولای بسته قد بالا تنه را به اندازه جلو علامت می‌زنیم (الف- ب) و گودی گردن را ۵ به ۲ داخل می‌شویم (ج- د) و سرشانه را با شیب ۱ سانت علامت زده (ج- ه) و بلندی حلقه را به اندازه جلو پایین آمده (ه- و) و ۴/۱ دور سینه را داخل می شویم. نقطه (ح) و ۲ سانت برای خط کمر داخل می‌شویم و به خط سینه وصل می‌کنیم (ز- ح)

کمری برش را در فیلم آموزش خیاطی کامل یاد بگیرید.

 

پهنای آن به اندازه دور کمر+ ۲ سانت البته کمری پیراهن نه دور کمر و بلندی آن ۵ تا ۷ سانت است.
چین:
۳ برابر دور کمر یا باسن و بلندی آن به اندازه قد دامن که تقسیم بر ۲ شده است یعنی اگر قد دامن دختر ۴ ساله‌ای ۳۲ سانت است ۱۵ آن را برای چین اول در نظر می‌گیریم و ۱۷ سانت برای چین دوم در نظر می‌گیریم.
سجاف:
سجاف آن یقه خشت می‌باشد به پهنای ۵- ۷ سانت و بلندی قد بالاتنه جلو می‌باشد.
آستین:
قد آستین ۱۲ تا ۱۵ سانت و گشادی آن بلندی حلقه می‌باشد از طرف چهارلای بسته داخل می‌شویم و از طرف چهارلای باز سانت پایین آمده و کاپ آستین را پایین آمده و ۲ سانت از پایین آستین داخل شده و به زیر کاپ می‌رسانیم.
مچی:
پارچه‌ای را دولا بعد چهارلا می‌کنیم ۲/۱+ ۲ دور بازو به بلندی ۴ سانت که برای دم بازو اول پایین آستین را کمی چین می‌دهیم بعد مچی را به آستین وصل می‌کنیم.
دوخت:
اول سجاف سمت راست را که خشت می‌باشد لایی زده دوخت می‌کنیم و سجاف سمت چپ را نیز دوخت می‌کنیم. بعد از دوخت سرشانه‌ها و سجاف پشت یقه را با هم گرد روی هم قرار می‌دهیم بعد تیکه پایین را به بالا تنه دوخت می‌کنیم و در آخر چین دامن را به لباس دوخت می‌کنیم و سجاف پشت آستین‌ها را وصل می‌کنیم.

 

 

آموزش خیاطی بدون الگو ,خیاطی سیما عمرانی , آموزش خیاطی خانم عمرانی ,خرید اینترنتی خانم عمرانی

 

نظر طب سنتی و اسلامی در مودر خواص قهوه گانودرما چیست , برای رفع بیماری پارکینسون از خواص گانودرما بیشتر بدانید, در مورد خواص گانودرما برای کیست تخمدان و تنبلی تخمدان بیشتر بدانید , آیا از خواص قارچ گانودرما در مورد فیبروم چیزی می دانید , برای درمان کبد چرب از خواص و نحوه مصرف قارچ گانودرما بیشتر بدانید , در مورد خواص قارچ گانودرما برای رفع بیماری تیروئید چیزی می دانید , در مورد خواص قهوه گانودرما برای بیماری اگزما چیزی می دانید ,