قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

خرید پستی مطمئنی را با من و تو خرید تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی من و تو خرید

سرهمی نوزاد به روش خانم سیما عمرانی

سرهمی نوزاد و یادگیری نکات ریز آن در cd اموزش خیاطی خانم عمرانی

قد سرهمی را از نقطه (الف- ب) وصل می‌کنیم که این قد از بالاتنه و شلوار تشکیل شده. ۵ سانت برای سجاف داخل می‌شویم (الف- ج) و تا پایین علامت می‌زنیم. بعد بالاتنه اولیه را علامت می‌زنیم با این تفاوت که گودی گردن پشت آن را داخل می‌شویم. ولی اندازه‌های جلو را پیاده می‌کنیم. در آخر گودی یقه و یا بازی یقه را ۵ تا ۶ سانت در نظر می‌گیریم تا بتوانیم یقه را به لباس دوخت کنیم. یقه ۵ به ۲ (ج- و) نقطه آن می‌باشد. سرشانه را علامت می‌زنیم با شیب ۲ سانت (و- ز) بلندی حلقه را بعد از شیب سرشانه علامت زده که از کارور عبور کرده و حلقه را تشکیل می‌دهد (ز- ط- ح) و انتهای حلقه ۴/۱+ ۴ دور سینه را داخل می‌شویم که به قد بالا تنه علامت می‌زنیم. نقطه (ط) و بعد از قد بالا تنه قد فاق را که ۲۵ سانت می‌باشد پایین آمده که نقطه (ط- ک- ی) می‌باشد و ۲ سانت به طرف سجاف رفته فاق را علامت می‌زنیم (ی- ل) بعد از قد فاق پایین شلوار را که از فاق تا مچ پا می‌باشد علامت می‌زنیم که با ۲۰ تا ۲۵ سانت است نسبت به قد و باسن می‌باشد و از هر طرف ۳ سانت داخل می‌شویم که حالت هلال داشته و برش می‌زنیم (ک- م- ل).
پشت:
روی دولای بسته می‌باشد بدون سجاف و قسمت جلو که برش خورد روی قسمت پشت قرار می‌دهیم و به فاق پشت ۵ سانت دیگر اضافه کرده (ی- ل) و به پایین شلوار ۷ سانت دیگر اضافه کرده (م- ن) و به فاق پشت وصل می‌شود ولی اندازه‌های پشت را برای کارور علامت می زنیم که گودی گردن ۵ به ۲ سرشانه به اندازه جلو با شیب ۱ سانت لندی حلقه به اندازه جلو و ۴/۱ دور سینه بدون اضافه علامت می‌زنیم ولی قد بالا تنه و قد شلوار به اندازه جلو می‌باشد و گشادی لباس فقط دور باسن و سینه بدون اضافه می‌باشد.

روش یادگیری یقه و نکات ان در خرید سی دی آموزش خیاطی

یقه به صورت ب- ب می‌باشد حتی می‌توانیم یقه را یک لا در بیاوریم. برای اندازه یقه سرشانه‌ها را روی هم قرار داده از گودی گردن پشت تا سجاف علامت زده پارچه‌ای را دولا بعد چهارلا می‌کنیم. ۲/۱+ ۲ دور یقه را علامت زده با بلندی ۷ تا ۸ سانت می‌توانیم اگر یقه یکی بود از گوشه یقه ۲ سانت داخل شویم و یقه را هلال کنیم و ۲ سانت از وسط یقه نیز داخل شویم و یقه را برش بزنیم و بعد از اینکه سجاف یقه را روی هم قرار دادیم یقه را از گودی گردن دوخت کنیم.

کفی پا با روش خیاطی بدون الگو
برای کفی پا یا جوراب پهنا ۱۰ تا ۱۲ سانت و بلندی ۵ تا ۷ سانت روی دولا که بعد از دوخت سرهمی به پایین شلوار دوخت می‌شود.

شورت سرهمی نوزاد nv آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم
قد سرهمی را روی دولای بسته علامت می‌زنیم (الف- ب) ۵ به ۵ برای قسمت جلو یقه علامت می‌زنیم (ج- د) سرشانه را با شیب ۲ سانت پایین آمده (ج- ه) و بلندی حلقه را از بعد از شیب سرشانه ۱۲ تا ۱۴ سانت پایین آمده و ۴/۱+ ۲ دور سینه را علامت می‌زنیم (و) البته چون پارچه ما تریکو می‌باشد می‌توانیم اندازه‌ها را اضافه نکنیم. بعد بالا تنه را علامت زده و از قد بالا تنه قد شورت را پایین آمده که ۲۰ سانت می‌باشد (و- ز) (ز- ح) که پایین شورت و یا وسط پای بچه را برای دکمه‌خور ۸ تا ۱۰ سانت علامت می‌زنیم و گشادی پایین یقه را به صورت هلال به قد بالا تنه وصل می‌کنیم (ب- ح- ز) و جلو را برش می‌زنیم.

نکات مهم پشت در دی وی  دی آموزش خیاطی خانم عمرانی

روی دولای بسته می‌باشد با اندازه جلو فقط برای پایین قسمت شورت آن به جای ۲۰ سانت ۲۲ سانت در نظر می‌گیریم تا پشت بلندتر شود و بتوانیم راحت بچه را (قنداق) ما می‌کنیم. گردن ۵ به ۲ (ج- د) سرشانه به اندازه جلو با شیب ۱ سانت (ج= ه) بلندی حلقه ۱۲ تا ۱۴ سانت پایین آمده و ۴/۱ دور سینه را علامت می‌زنیم (و) و قد شورت را به اندازه جلو + ۲ سانت (ب- ح- ز) علامت می‌زنیم. برای سجاف از گودی گردن جلو بعد از بلندی یقه ۵ سانت از طرف دولای بسته یقه را پایین آمده و دکمه‌خور را به این برش دوخت می‌کنیم که می‌توانیم فقط سمت راست و یا چپ را یک دکمه‌خور بزنیم و یا دو طرف را که در این صورت سجاف یا دکمه خور را روی دو لایه جلو دوخت می‌کنیم. پایین سجاف را جا می‌اندازیم دوختی روی آن می‌رویم و روی آن را دکمه چفتی فلزی می زنیم. سجاف شورت را به اندازه خود شورت دوخت می‌کنیم و به پایین و یا شورت دوخت می‌کنیم تا قسمت پاهای نوزاد بر اثر دوخت زخمی نشود و قسمت پشت که بلندتر است از پشت روی جلو قرار گیرد و روی آن نیز دکمه فلزی بزنیم.

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده ,آموزش خیاطی خانم عمرانی در برنامه خانواده , آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید , فیلم های آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

از فواید و خواص دمنوش مصفی خون دکتر بیز بیشتر بدانید , آیا از فواید و خواص دمنوش های لاغری آریانا دکتر بیز چیزی می دانید , آیا از خواص بی نظیر و فواید بی شمار سیر سیاه دکتر بیز چیزی می دانید , آیا برای درمان زود انزالی و نعوظ از خواص سیر سیاه دکتر بیز چیزی می دانید , در مورد نحوه مصرف سیر سیاه برای لاغری و خواص بیشمار ان در این مورد چیزی می دانید , از خواص سیر سیاه در طب سنتی بیشتر بدانید , از خواص سیر سیاه برای رفع بیماری پیسی چیزی می دانید ,